«Avons-nous besoin d'une carte CEAM de voyager?’

Cependant, même si il ya des problèmes signalés, il a encore un sens à
vous assurer que vous avez une carte mise à jour. Si vous essayez de l'utiliser et il est
refusé, vous devriez être en mesure de faire une réclamation pour le traitement de votre voyage
assurance.

Mais si vous n'avez pas une carte, alors que certains assureurs ne veulent pas payer pour tout traitement médical
traitement, comme les petits caractères de ces politiques des États Tous les voyageurs doivent
disposer d'une carte valable.

Il serait insensé en aucun cas se fonder uniquement sur une carte CEAM. Outre
des problèmes actuels, cette carte ne couvre pas tous vos frais médicaux si
vous avez besoin d'un traitement à l'étranger. Par exemple, elle ne couvre pas une maison de vol dans un
urgence médicale, ni ne couvrir le logement supplémentaire si la maladie
signifie que vous ne pouvez pas revenir comme prévu.

Même avec cette carte, vous pouvez avoir à payer pour les médicaments, appeler un
ambulance, un rendez-vous médecin généraliste ou un autre traitement médical. Si vous avez voyage
assurance, vous devriez être en mesure de récupérer ces coûts.

En plus, assurance voyage devrait également couvrir la perte de bagages, caméras volées
ou des vacances annulées si vous tombez malade à l'avance. La plupart offrent aussi 24 heures
services d'assistance et des services d'assistance, vous mettre en contact avec
Médecins anglophones et en aidant à réorganiser les vols et l'hébergement
pour vous et votre famille dans une véritable situation d'urgence.

Enfin, n'oubliez pas que les cartes CEAM doivent être renouvelés tous les six ans. Appliquer ou
renouveler sur le site officiel (www.nhs.uk / CEAM).
Soyez averti: il ya un certain nombre de sites non officiels proposant de renouveler les cartes
pour un prix. Restez à l'écart - il n'est pas nécessaire de payer pour ce service.


Muffling d'une voix Provoque un tollé en Grèce

A bit melodramatic, lagging in parts, but full of feeling, the performance of “Nimrod” from Elgar’s “Enigma Variations” captured something in Greece. It became the soundtrack to a country falling apart, a dirge for a social order dissolving with each new quarter of recession, the sound of a loss of faith in the ability of Greece’s leaders, and Europe’s, to set things right.

The video — and the live-streaming of programming online, produced by employees still showing up to work, unpaid and occupying headquarters illegally — has elicited immense solidarity with a broadcaster that Greeks have traditionally seen as mismanaged and overstuffed with patronage hires.

For a government intent on projecting an image that it is in control, shutting down the Hellenic Broadcasting Corporation, connu sous le nom ERT, was a bold gamble. M.. Samaras wanted to show Greece’s troika of international lenders that he was able to meet their demands to fire public-sector workers — something that in four years of financial crisis and rapidly shrinking budgets Greece had not managed to do.

But in a crisis based in large part on perception, turning off the public broadcaster — one of the only broadcast news sources not owned by Greek business magnates — revealed another side of the prime minister, one his critics say is increasingly autocratic and stubborn, willing to infringe on press freedom and risk a political crisis to meet the demands of Greece’s creditors.

The decision to close the broadcaster rattled Greece’s weak governing coalition, and talks Wednesday evening to avert a collapse were inconclusive. But it was widely believed that the parties would patch up their differences on Thursday, particularly given an order by the Council of State, one of the country’s highest courts, to reopen ERT in some form and the coalition partners’ fear of the leftist opposition party, Syriza.

Pourtant,, the debate over ERT has become “Rashomon”-like with perceptions strongly influenced by the observer’s perspective.

Over the years, successive governments have brought in waves of the party faithful to staff ERT. No one was fired, so no one is denying that the ranks were filled with patronage and political hires — earning the ire of most Greeks.

While the ERT staff can be seen as lean compared with other state broadcasters in Europe, it is widely regarded in Greece as a spendthrift. Before the financial crisis hit in 2009, it had about 100 on-air presenters earning around $650,000 une année, according to a former ERT manager. The violinist in the video plays in one of the network’s three orchestras.

M.. Samaras has called ERT a costly bastion of favoritism, yet his critics note that much of the patronage came from his own New Democracy Party and the other members of the governing coalition.

Giorgos Kogiannis, a former head of news at ERT, accused the government of hypocrisy for closing ERT down to cut costs, claiming that the three-party government formed last June immediately appointed its own people to key posts there and tripled the number of advisers to the new chief executive.

“As soon as they came to government, they started the political appointments at ERT,"M.. Kogiannis said. “They put 20 advisers in the C.E.O.’s office, compared to six before.” He added that several positions were given to people with close ties to the government spokesman, Simos KEDIKOGLOU, and other top government officials.

M.. Kedikoglou did not respond to a request for comment.

ERT’s 2,600 employés, en attendant, are fighting to save their jobs and, understandably, feel like pawns in some larger battle.

On Tuesday afternoon, Greek folk music blared from 10-foot speakers and banners rippled across the building’s facade, railing against what workers called the “sudden death” of the decades-old institution. “Not for sale!” read one. “Unemployment, poverty and now the loss of culture — this is the price for the euro,” read another.

Liz Alderman reported from Athens, et Rachel Donadio de Rome. Niki Kitsantonis contribué à ce reportage d'Athènes.